Rękodzieło artystyczne

Moje poczynania artystyczne

niedziela, 6 maja 2012

Girlandy szydełkowe

Witajcie :)
Nie było mnie troszeczkę na tym blogu, ale nie próżnowałam, miałam jedynie zaległości z fotografowaniem a wynikały one z bardzo wymagających "modeli".
Większe formy fotografuje się inaczej niż biżuterię, a ja jeszcze nie przywykłam :)
Moja propozycja na dzisiejszy dzień to szydełkowe girlandy, pracochłonne, ale efekt zadowalający, radosne, kolorowe, dodają pozytywnej energii każdemu wnętrzu.
Zapraszam :)

100% bawełna








3 komentarze:

  1. Piękne są! Fantastyczne zestawy kolorów, a zdjęcia bez zarzutu! Ta druga od góry najpiękniejsza! Musisz mi chyba lekcji udzielić... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A niech mnie - tak zazdrośnie patrzę jak szydełkujesz!!!:-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)