Rękodzieło artystyczne

Moje poczynania artystyczne

sobota, 3 listopada 2012

Woreczek

I to woreczek przez duże "W" :)
W minionym tygodniu, zrobiłam kilka sztuk srebrnej biżuterii,
 więc z czystym sumieniem, mogłam zająć się nowym wyzwaniem.
Proszę Państwa, moja pierwsza praca "na maszynie".

To prototyp worków na papcie dla moich dziewczynek.
Jest on bardzo "niedoskonały", ma wiele niedociągnięć i minusów,
 ale uważam, że jest śliczny i jestem z niego niezmiernie dumna :):)
W tym miejscu poproszę wszystkich, którzy potrafią szyć,
 o powstrzymanie się od krytycznych komentarzy :)
Zapraszam :)




2 komentarze:

  1. Serca są czarujące, chyba się rozejrzę, bo widzę ich więcej we wpisach :)
    Bardzo fajny pomysł na niebanalny przedmiot. Zrobienie takiego cuda sprawia wiele frajdy, prawda? Pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)